sobota, 1 czerwca 2013

„Handmade boxes” z serii Zrób to sam - czyli ręcznie robione pudełka ozdobne


Przeglądając ikeowskie inspiracje wnętrz i nie tylko, zawsze podobały mi się wszelkiego rodzaju ozdobne pudełka o różnych rozmiarach wzorach i kolorach. Są one nie tylko funkcjonalne, ale również estetyczne. Pod pojęciem funkcjonalności można rozumieć możliwość tematycznej segregacji różnych przedmiotów jak również dowolność w umiejscowieniu pudełka ze wglądu ja jego prosty kształt. Natomiast jeżeli chodzi o walory estetyczne to dobrze dobrany wzór pudelka do konkretnego wnętrza, nada mu odpowiedniego charakteru. Kolory i wzory mogą być bardziej wyrafinowane lub też stonowane w przypadku pomieszczeń z charakterem.

Zastanawiając się po raz kolejny nad zakupem takich pudełek odstraszała mnie najczęściej cena, bo wbrew pozorom nie jest to jakiś bardzo tani zakup. Za fajne wzorzyste dobrej jakości pudełko o średniej wielkości trzeba dać ponad 20 zł. Ten fakt zmusił mnie do znalezienia alternatywnej opcji. Moim celem było własne wykonanie ozdobnych pudełek z poniesieniem jak najmniejszych kosztów. Oto moje dzieła.







Za bazę do stworzenia „Handmade boxes” posłużyć mogą pudełka po zakupionych butach. Wbrew pozorom nie brakuje ich w kobiecej garderobie. Dodatkowym atutem takiego wykorzystania opakowań po butach jest dbanie o środowisko czyli po prostu recykling.
Kolejnym potrzebnym elementem jest papier do pakowania prezentów. Wzory, kolory, tekstura – do wyboru do koloru, a dostępność nieograniczona. Cena takiego papieru wacha się w granicach 3 – 4 zł w zależności od rozmiaru.
Dodatkowymi niezbędnymi przedmiotami są bezbarwna taśma klejąca (może być dwustronna ale nie musi) oraz nożyczki.


Skoro już wszystko mamy to nie ma na co czekać
DO DZIEŁA
















Mam nadzieje, że pomysł się wam podoba.

Tymczasem zapraszam już jutro na mojego bloga.
Będzie nowy post "słodka niespodzianka".



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz