piątek, 7 czerwca 2013

Poranna owocowa pokusa - truskawkowy zawrót głowy

Post z truskawkami w roli głównej miał być już w poniedziałek. Jednak gdy chciałam się nimi zająć i z wielkim apetytem oraz naładowanym aparatem ruszyłam do kuchni okazało się, że truskawek już nie ma. No nic dziwnego, pierwsze truskawki znikają jak świeże bułeczki.



Ale przyszedł w końcu czas na truskawkową inspiracje. Uwielbiam rozpoczynać dzień od świeżej porcji owoców. Moje przyzwyczajenie do owocowego śniadania jest pozostałością po niedawno zakończonej racjonalnej diecie. Od tej pory moje śniadanie zawsze wygląda tak samo. Zmieniają się tylko dodatki i rodzaje owoców. 


Moja propozycja na zdrowe smaczne i pożywne śniadanie jest następująca. 
~ jogurt naturalny ~ płatki owsiane ~ owoce do wyboru ~


Zobaczcie sami jak wygląda mój owocowy poranek.












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz