niedziela, 23 czerwca 2013

Książka na dziś "Kukułka" Antonina Kozłowska


Wszystkie egzaminy już mam za sobą więc dzięki większej ilości czasu wolnego stwierdziłam, że zrobię coś nowego na paznokciach. Efekt mniej spektakularny niż zamierzałam, ale jest całkiem spoko.


W związku z zakończoną sesją dokończyłam również czytanie książki "Uratuj mnie" Guillaume Musso. Bardzo fajna i zaskakująca historia. W pewnym  momencie historia bardzo skojarzyła mi się z filmem "Oszukać przeznaczenie", jednak jako całość stanowiła zupełnie inna historię. Polecam książkę, bo naprawdę jest warta przeczytania, tym bardziej ze czyta się ją szybko i z przyjemnością. 

Dziś dzień odpoczynku i relaksu, dlatego rozpoczynam czytanie nowej książki. Po przeczytaniu pierwszego rozdziału "Kukułka" zapowiada się obiecująco, tym bardziej że ocena, na wspomnianej już wcześniej przeze mnie stronie "lubimy czytać", jest dość wysoka tj. 6,84/10. 








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz